بررسی آموزش قانون جذب - آموزش قانون جذب

Wiki Article

شعار تبلیغاتی جذب مشتری متن زیبا برای تبلیغات اکستنشن مژه

برای بعضی افراد خیلی عجیب به نظر می‌رسد که آیا واقعاً قرآن از قانون جذب سخن گفته است؟ پس چرا تابه‌حال به گوش ما نرسیده است!!! نباید تک‌بعدی، سطحی و ظاهری به این موضوع نگاه کنیم. باید درک کنیم که قانون جذب یک اسم نیست و مطلقاً به دنبال تکرار عینی عبارت قانون جذب در قرآن یا هر منبع دیگری نگردیم.

من نه‌تنها شما را به بستن چشم‌ها و تکرار طوطی‌وار عبارت‌های تأکیدی تشویق نمی‌کنم، اتفاقاً برعکس، از شما دعوت می‌کنم شجاعت داشته باشید، چشم‌هایتان را بازکنید، آستین‌ها را بالا بزنید و پاکسازی کنید. بله، پاکسازی. پاکسازی اساسی‌ترین و ریشه‌ای‌ترین کار ممکن است.

هم ارتعاش باقی ماندن یعنی چه؟ یعنی شما باید در طول روز، غالباً در مدار و ارتعاشی قرار داشته باشید که فرآیند جذب خواسته‌هایتان متوقف نشود. فرآیند جذب چه زمانی متوقف می‌شود؟ با مثال رادیو راحت‌تر می‌توانیم پاسخ بدهیم. صدای موج ۹۷.۵ کی موقف می‌شود؟ زمانی که شما از فرکانس آن موج خارج شوید. پس وقتی شما از ارتعاش خواسته‌هایتان خارج می‌شوید، فرآیند جذب آن‌ها متوقف می‌شود و فرآیند جذب ناخواسته‌ها آغاز می‌شود.

چه کسی از بازی فوتبال لذت اصلی را می‌برد؟ کسی که یک فوتبالیست حرفه‌ای است یا کسی که تماشاچی و طرفدار است؟!

اگر قصد تاسیس آرایشگاه زنانه دارید حتما برای شما سوالاتی مطرح خواهد شد از جمله...

دانلود فرم رضایت انجام خدمات پاکسازی پوست و فیشیال صورت

وقتی احساسی برانگیخته شد و متوجه شدید که در حال جذب کردن هستید، قدم بعدی این است که جهت جذب را تشخیص بدهید.

قرآن نیز بارها به آزادی انسان در اراده و انتخابش تأکید کرده است:

ما ( که موجوداتی ارتعاشی هستیم ) برای زندگی در این جهان ارتعاشی، کاملاً مجهز شده‌ایم! در وجود ما ۶ مفسر ارتعاشی تعبیه‌شده است که به ما کمک می‌کند این جهان ارتعاشی را بفهمیم و تجربه کنیم.

حالا وقتشه بپرسیم: قانون جذب واقعاً چیست؟ سالم‌ترین تعریف قانون جذب

و البته باید از امکانات و شرایط بی نظیری که داشتن سایت آرایشی برای تبلیغ و بازاریابی سالن زیبایی و آرایشگاه ما به وجود می آورد غافل نباشیم..

وَتَرَى الْجِبَالَ تَحْسَبُهَا جَامِدَهً وَهِیَ تَمُرُّ مَرَّ السَّحَابِ / کوه‌ها را می‌بینی و گمان می‌کنی که جامد و ساکن هستند، درحالی‌که مانند ابرها درحرکت‌اند.

من و شما در مدت‌زمان بارداری نقش بسیار پررنگی داریم. یعنی می‌توانیم این فاصله را کوتاه یا طولانی کنیم. وظیفه ما در دوران بارداری این است که هم ارتعاش باقی بمانیم و اجازه بدهیم فرآیند آفرینش کامل شود. به‌محض اینکه از هم ارتعاشی خارج شویم، بارداری متوقف می‌شود. به همین دلیل است که خلق کردن برای بعضی افراد آن‌قدر طولانی می‌شود که بی‌خیال یا ناامید می‌شوند. آموزش قانون جذب

Report this wiki page